W dzisiejszym filmie prezentuje jak wymienić przednie tarcze i klocki hamulcowe w popularnym samochodzie Audi A4 B6
Youtube Wymiana Klocków Hamulcowych, Czy można klasycznie wkręcić jak przy manualny ręcznym. Chciałbym wymienić sam tarcze i klocki z tyłu lu z przodu, lepiej zadzwoń do naszego mechanika samochodowego
Wymiana klocków przednich i tylnych w samochodach osobowych,
Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych Warszawa
Wymiana klocków jest stosunkowo prostą czynnością. Wystarczy ściągnąć koło, odkręcić jedną śrubę od zacisku hamulcowego i unieść do góry zacisk.
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
8 thoughts on “Wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych Audi A4 B6”
Witam fajny film ale prowadnic w tym systemie w gumkach nie smarujemy to nie pierwszy film na YouTube z tym błędem. Klocki od strony tłoczka są kierunkowe warto na to zwrócić uwagę bo można pomylić prawy z lewym 🤔
fajny material, dobrze sie oglada. dostrzeglem jeden szczegol, ktory ma wplyw na zywornosc hamulca. Tzn. aby obie strony tarczy/klocek pracowaly z tym samym obciazeniem. Bolec prowadzacy musi sie swobodnie przesuwac w gumie ktora jest osadzona w zacisku. Ten otwor trzeba zawsze dokladnie wyczyscic z rdzy i lekko przesmarowac. Narosnieta rdza napycha na gume i powoduje, ze bolec prowadzacy ciezko sie przesuwa. Czyli jazmo traci swoje plywajace umocowanie. Wtedy wlasnie dochodzi do nierownego zuzycia tarczy i klocka. Mozna to miejsce naprawic osobno, bez demontarzu jarzma. Czyli trzeba wykrecic bolec, wysunac gume i dokladnie oczyscic ja od srodka, wyczyscic i nasmarowac otwor, zalozyc gume i bolec spowrotem. Pozdrawiam
Witam fajny film ale prowadnic w tym systemie w gumkach nie smarujemy to nie pierwszy film na YouTube z tym błędem. Klocki od strony tłoczka są kierunkowe warto na to zwrócić uwagę bo można pomylić prawy z lewym 🤔
Prowadnice, smarujemy specjalnym smarem do hamulców/prowadnic, gdyż mogą się zapiec po prostu 😋
Przejrzysz film swój i zobaczysz nie ma otworu na śrubę do mocowania tarczy. Ta samą sytuację mam że nie ma na piaście.
Piasty proponuje nasmarować tzw.smarem suchym.
Śruby do jarzma przykręca się 190Nm
fajny material, dobrze sie oglada.
dostrzeglem jeden szczegol, ktory ma wplyw na zywornosc hamulca. Tzn. aby obie strony tarczy/klocek pracowaly z tym samym obciazeniem.
Bolec prowadzacy musi sie swobodnie przesuwac w gumie ktora jest osadzona w zacisku. Ten otwor trzeba zawsze dokladnie wyczyscic z rdzy i lekko przesmarowac. Narosnieta rdza napycha na gume i powoduje, ze bolec prowadzacy ciezko sie przesuwa. Czyli jazmo traci swoje plywajace umocowanie.
Wtedy wlasnie dochodzi do nierownego zuzycia tarczy i klocka. Mozna to miejsce naprawic osobno, bez demontarzu jarzma.
Czyli trzeba wykrecic bolec, wysunac gume i dokladnie oczyscic ja od srodka, wyczyscic i nasmarowac otwor, zalozyc gume i bolec spowrotem.
Pozdrawiam
disel czy benzyna? bo ja mam zupełnie inne przednie hamulce