Loading…

Tarcze i Klocki Hamulcowe Wymiana Warszawa

Wymiana Tarczy i klocków hamulcowych w Warszawie
Klocki Hamulcowe + Tarcze

BMW E65 730d ILE KOSZTUJE SERWIS TAKIEJ STAREJ LIMUZYNY



Sprawdź samochód z carVertical: https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=leszkomototv&b=596ea163&voucher=LESZKOMOTOTV
Użyj kodu promocyjnego leszkomototv i uzyskaj 10% zniżki.

Olej MIHEL oraz wszystkie produkty TEC2000 możesz znaleźć w moim sklepie:
https://leszkomoto.pl

JEŻELI CHCESZ UCZESTNICZYĆ W NOWYM PROJEKCIE ODNAWIANIA SAMOCHODÓW WIDZÓW KANAŁU LESZKOMOTOTV DAJ MI ZNAĆ:
Współpraca: glgroup@p.pl

Partnerzy kanału LESZKOMOTOTV:
https://leszkomoto.pl
https://motolock.com
https://amerykacars.pl
https://tec2000.pl
https://pimautoserwis.pl
http://slineserwis.pl
https://www.carvertical.com/pl

#carvertical #tec2000 #bmw #pimautoserwis

pozdrawiam
Grzegorz 😉

WSPÓŁPRACA:
Poczta: glgroup@wp.pl
WhatsApp: leszkomototv
Instagram: leszkomototv
FB: leszkoMotoTV

Youtube Wymiana Klocków Hamulcowych, Czy można klasycznie wkręcić jak przy manualny ręcznym. Chciałbym wymienić sam tarcze i klocki z tyłu lu z przodu, lepiej zadzwoń do naszego mechanika samochodowego w Warszawie.

W dzisiejszym filmach z Youtube prezentujemy jak wymienić przednie tarcze i klocki hamulcowe w popularnym samochodzie. Wymiana klocków przednich i tylnych w samochodach osobowych, mobilny mechanik samochodowy.

Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych Warszawa

Skuteczność hamulców jako całości ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa wszystkich osób na drodze. Niektóre z nich zużywają się w sposób naturalny i są podatne na regularną wymianę. Wśród nich są klocki hamulcowe, które zużywają się podczas hamowania. Częstotliwość wymiany klocków hamulcowych zależy od sposobu i stylu jazdy. Możesz to zrobić sam lub zatrudnić eksperta, aby je wymienił. Bardzo ważne jest, aby zrobić to dobrze, trzymając się pewnych podstawowych wytycznych.

Hamulce bębnowe są coraz rzadziej montowane w obecnych samochodach. Hamulce tarczowe wyróżniają się, ponieważ skuteczniej rozpraszają ciepło i zapewniają doskonałą siłę hamowania. Są również mniej podatne na uszkodzenia i łatwiejsze do naprawienia, jeśli tak się stanie. Tarcze i klocki to elementy, które składają się na ten system. W jakich sytuacjach konieczna jest wymiana klocków hamulcowych i ile to będzie kosztować?

Wymiana klocków jest stosunkowo prostą czynnością. Wystarczy ściągnąć koło, odkręcić jedną śrubę od zacisku hamulcowego i unieść do góry zacisk.

Kiedy należy wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe dają oczywiste sygnały, że należy je wymienić. Większość klocków posiada charakterystyczne skrzypienie hamulców dzięki specjalnie zaprojektowanym płytkom. Proszą o wymianę. Bez płytek klocki hamulcowe wydają irytujące skrzypienie podczas nakładania. Nowe samochody wysokiej klasy są dodatkowo wyposażone w technologie pokazujące zużycie klocków hamulcowych.

Grubość okładziny klocków hamulcowych można również rutynowo sprawdzać. Stopień zużycia okładziny wskazują rowki. Kiedy klocki są mocno zużyte, nie jest to zauważalne. Dopuszczalna jest tylko okładzina o grubości do 1,5 mm. Klocki hamulcowe trzeba wymieniać co tyle kilometrów. Wszystko zależy od przeznaczenia pojazdu. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30–50 tysięcy kilometrów, w zależności od tego, jak często hamujesz. km. Jedź po mieście, ale dynamicznie, a zobaczysz, że co 10-20 tysięcy mil są zamieniane miejscami. km. Jeśli jeździsz spokojnie po drodze, będziesz musiał wymieniać klocki co 50 000 – 80 000 kilometrów. odległość w kilometrach; po 50 000 kilometrów trasę można pokonywać dynamicznie. km. Jakość klocków hamulcowych jest szczególnie ważna, ponieważ części niskiej jakości mogą ostrzegać, że należy je wymienić już po krótkim przejechaniu.

Złam buty, które można wymienić automatycznie
Różne pojazdy mają różne układy hamulcowe, dlatego tak ważny jest odpowiedni dobór klocków hamulcowych. Skorzystaj z danych zawartych w numerze VIN, aby odpowiednio je sparować. W sklepie znajdziesz komplet klocków hamulcowych. Kompozyty mineralne są standardowym materiałem na klocki hamulcowe. Najwięcej kosztują ceramiczne klocki hamulcowe, przeznaczone do samochodów luksusowych.

Do samodzielnej wymiany klocków hamulcowych potrzebny będzie podnośnik, szczotka druciana, ściągacz, trochę oleju i penetrant. Co zrobić, jeśli klocki hamulcowe wymagają wymiany.

Wymiana tarcz hamulcowych Warszawa

Ustaw pojazd na równym, utwardzonym terenie.
Aby zdjąć koło, należy najpierw podnieść samochód, a następnie poluzować śruby kół.
Zdejmij zacisk za pomocą klucza płaskiego lub nasadowego. Możesz uprościć sprawę, stosując bardziej penetrujący smar.
Użyj silnego pchnięcia, aby włożyć tłok do zacisku. Będziesz potrzebował pewnego rodzaju smaru do tłoków, jeśli zdecydujesz się go zmienić.
W celu oczyszczenia gniazd zacisków należy odpiąć kołki mocujące okładziny, wyciągnąć je i przetrzeć drucianą szczotką.
Nałóż trochę oleju miedzianego na łożyska elementów ciernych.
Wymienić klocki hamulcowe.
Umieść zaciski na miejscu.
Załóż opony
W ten sam sposób wymień klocki po drugiej stronie hamulców samochodu.

Jaka jest średnia cena nowych klocków hamulcowych?
Cena nowych klocków hamulcowych często obejmuje nie tylko same klocki, ale także robociznę związaną z ich wymianą, jeśli została wykonana profesjonalnie. Klocki hamulcowe do samochodów średniej klasy kosztować będą około 80-100 zł. Jeden zestaw bloków osi (przód i tył) pozwoli Ci cofnąć się o tyle. Możesz zaoszczędzić pieniądze, kupując generyczne alternatywy. Istnieje możliwość zakupu dwukrotności podanej ceny.

Oczywiście koszt wymiany klocków hamulcowych może się różnić w zależności od wybranego centrum serwisowego. Wymiana kompletu klocków to wydatek rzędu 60-80 zł.

A co z resztą układu hamulcowego? Wymiana tarczy hamulcowej
Nie tylko klocki hamulcowe w końcu wymagają wymiany. Tarcze hamulcowe również można wymienić. Nasza częstotliwość tej aktywności jest o połowę mniejsza niż kiedyś. Tarcze hamulcowe mogą nagrzewać się do 600 stopni Celsjusza, są one narażone na mechaniczne przeciążenia i gwałtowne zmiany warunków jazdy. Kiedy nadchodzi czas na wymianę klocków hamulcowych, warto również sprawdzić tarcze hamulcowe pod kątem zużycia. Oba komponenty odgrywają aktywną rolę w całości i muszą na siebie oddziaływać. Dzięki temu samochód jest w stanie zatrzymać się na stosunkowo niewielkiej odległości.

Ich żywotność jest porównywalna z żywotnością klocków hamulcowych, które należy wymieniać w regularnych odstępach czasu w zależności od tego, jak często są używane. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30 000 kilometrów, a tarcze hamulcowe co 60 000 kilometrów. km. Stopień ich zużycia można również ocenić bez ich pomocy. Minimalna grubość tarcz hamulcowych to 1 mm z każdej strony. Kołnierz tarczy wyświetla maksymalną dozwoloną grubość.

Po zamontowaniu nowych klocków i tarcz hamulcowych,
Nowe elementy zwiększą ich zasięg o kilka kilometrów. Wymaga dostosowania techniki jazdy. Poziom płynu hamulcowego należy sprawdzać po wymianie klocków hamulcowych i/lub tarcz. Zachowaj spokój i unikaj gwałtownego zatrzymywania się przez około 100 kilometrów. W niektórych przypadkach wymiana zużytych klocków hamulcowych może zmienić naturalne wyczucie pedału. Dzieje się tak, ponieważ większa objętość materiału jest ściskana, gdy pojazd jest hamowany. Ważne jest, aby pamiętać o zwolnieniu pedału hamulca po zatrzymaniu samochodu. Obniża to współczynnik tarcia, co oznacza mniejsze tarcie i mniejszą siłę hamowania. Ponadto szybkie chłodzenie przyspiesza zużycie tarczy hamulcowej. Kiedy tak się dzieje, dzieje się tak na przykład dlatego, że samochód przejechał przez wodę.

Możesz jeździć bez obaw i komfortowo dzięki niezawodnemu układowi hamulcowemu. Aby uniknąć wypadków, zawsze wymieniaj klocki hamulcowe, gdy się zużyją. Należy pamiętać, że na jakość i skuteczność hamulców wpływają również inne czynniki w układzie.

Zgłaszanie Awarii
+48 780 908 996 

Doświadczenie: Lokalizacja Obsługiwana:Kontakt Bezpośredni
Elektryk & Mechanik, Auta Ciężarowe, Diagnostyka, Maszyny Rolnicze, Koparki, praktycznie większość sprzętów.Warszawa oraz: Piaseczno, Konstancin Jeziorna, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Józefów 534 649 204
Elektryk & Mechanik Auta Osobowe, Ciężarowe, Bus, Maszyny i większość sprzętów.Warszawa oraz: Nowy Dwór Mazowiecki, Serock, Nasielsk Legionowo, Łomianki, Marki696 697 992
Specjalizacja: Elektronik i Elektryk SamochodowyWarszawa Ursus, Ożarów Mazowiecki, Stare Babice, magdalenka Ochota, Lotnisko Chopina788 519 372
Elektryk Samochodowy i Sprzętów i Maszyn Fitness, Serwis AGD i RTV, Naprawy z dojazdem. Cała Warszawa Śródmieście, Mokotów, Wola, Praga, Żoliborz, Bielany Żerań +70km poza Warszawę!791 947 108

33 thoughts on “BMW E65 730d ILE KOSZTUJE SERWIS TAKIEJ STAREJ LIMUZYNY

  1. A ile kosztuje serwis? No nie wiem czy ludzie mają świadomość, że jak warsztat zamawia części z takiego intercarsu to np tarcza kosztuje na stronie 400zł dla Kowalskiego, dla serwisu jest to praktycznie 2 w cenie 1 czyli dwie tarcze bierzesz za 400zł. Zniżki zależne od części ale 30-70% względem tego co jak sobie sam idziesz i kupujesz. Dla Klienta to jest wtedy liczone 2x400zł plus wymiana. Mieli to ukrócić, żeby warsztaty nie zarabiały na częściach i że nie można za więcej sprzedać niż się kupiło ale proszę was… nie u nas w kraju. Wystarczy mieć nr serwisu i hasło i mamy te same zniżki.😊

  2. Miałem niejednego m57 i bardzo lubię te silniki. W E46 , E60 , e70. Chciałabym iść do przodu i w przyszłym roku kupić serie G. Jak to jest z silnikiem B57? Też się zacierają jak N57?

  3. Mam większe pojęcie o BMW niż ten Pan pozorant co pozbierał wszystkie wieści od każdego warsztatu w Krakowie,nie reklamuje carvertical, nie sprzedaje się mam czas by jechać za odpowiednią kwotę obejrzeć każde BMW 😉😉😉 pozdro

  4. Nie No Grzegorz – jakie milion 400 ? Nie przeginajmy z kolei w druga stronę jesli lata systematycznie duże przebiegi to w tym wieku bedzie miało 600-700 tysi . Najcześciej jednak te fury latały duże przebiegi przez pierwsze 5-7 lat u pierwszego właściciela , potem zazwyczaj coraz mniejsze , często bywa ze kolejnego właściciela nie stać na utrzymanie tego auta w odpowiedniej kondycji do robienia dużych przebiegów i więcej stoją niż jeżdżą . Wcale bym sie nie zdziwił gdyby ten przebieg był ori

  5. Te trzy wspomniane odcinki sprawiły, że zacząłem i do dziś oglądam Grzesia 😎
    Mega dawka fachowej wiedzy w jednym miejscu…👌
    … której nieco mi brakuje od jakiegoś czasu 😉
    Pozdrawiam 👊

  6. Na początku kiedy obejrzałem Cie pierwszy raz byłem sceptycznie nastawiony . Teraz stwierdzam że ogląda mi się twoje filmy bardzo przyjemnie dużo wiedzy masz na temat BMW ! Oglądam od deski do deski ! Pozdrawiam 💪💪💪

  7. Ja rozumiem, że człowiek chce zarobić ale bez przesady. Wymyślą jakiś specyfików, potem aby tylko ktoś zareklamował i naciąganie ludzi na kasę. Nie ma żadnego wiarygodnego badania, że te specyfiki wydłużają pracę silnika. Nawet jeżeli wydłużają o o ile? Są jakieś wiarygodne dane? O ile większy przebieg zrobię? O 10, 20, 30%? Realnie uznajmy, że wydłuży pracę silnika o 10% i to pewnie w najlepszym przypadku. Zakładając, że olej zmieniamy co 10 tyś. Przyjmując, że silnik bez remontu wytrzyma 300 tyś przebiegu.
    Daje to 30 wymian oleju. Jedna buteleczka do płukania to 60zł, a w tym przypadku x2 więc 120zł. Więc, 3,6 tyś zł to koszt samej płukanki. Potem dochodzi jakiś uszlachetniacz kolejne 60złx30. Razem 5400 sam specyfik.
    Ludziom zostawiam do przemyślenia czy opłaca się inwestować ponad 5 tyś żeby być może silnik zrobił 30 tyś km więcej.
    Szczerze to już bym wolał zmieniać częściej olej niż lać te specyfiki.

  8. Mnie ciekawi drogi Leszko, że zawsze przestawiasz samochody z wlaną płukanką. Producenci płukanek zawsze zalecają aby je robić na jałowym biegu bez obciążenia i jak to z tym jest ? Pozdrawiam

  9. Pewnie i tak nie przczytasz moje komentarza ale spróbuję. Ja mam techniczne pytanie silnik N20 z x28i możesz opowiedzieć coś więcej? Próbuje sprzedać takiego ale trafiam na ludzi którzy dziwne historie przy zakupie opowiadają. Nie znam się na tym silniku a bym chciał usłyszeć cos uczciwego o nim. Mam w BMW x1 która próbuje sprzedać grubo poniżej ceny rynkowej.

  10. Leszko robisz zajebistą robotę, jeżdżę obecnie Skodą Superb 3 a miałem poprzednio E39 523i przez 7 lat i E38 740iA przez 2 lata i jest różnica pomimo wieku tych aut. Mam na oku E65 730d i to jest mega trudna zagwozdka 😛 pozdrawiam znad Bałtyku 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas