Loading…

Tarcze i Klocki Hamulcowe Wymiana Warszawa

Wymiana Tarczy i klocków hamulcowych w Warszawie
Klocki Hamulcowe + Tarcze

Prosta wymiana Tarcz i klocków



W dzisiejszym odcinku pokażę wam krok po kroku jak łatwo i prawidłowo bez warsztatu samemu wymienić tarcze i klocki hamulcowe Skoda Audi VW. Bardzo podobnie będzie wyglądało to w każdym samochodzie dla przykładu poniżej daje linki z moich wymian do
Japończyka
———————————————-
https://youtu.be/S0vYn6cWmZ0
———————————————-
BMW
——————————————————————————
https://youtu.be/6aoh2SkOQmM?list=PLuk1byLqOzJ3-Q7B5TBMsZIrNbu1AlaIi
——————————————————————————-
Oraz wymiana i naprawa samych bębnów
——————————————————————————-
https://youtu.be/Wyq4uKrqA1g?list=PLuk1byLqOzJ3-Q7B5TBMsZIrNbu1AlaIi
——————————————————————————–

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Youtube Wymiana Klocków Hamulcowych, Czy można klasycznie wkręcić jak przy manualny ręcznym. Chciałbym wymienić sam tarcze i klocki z tyłu lu z przodu, lepiej zadzwoń do naszego mechanika samochodowego w Warszawie.

W dzisiejszym filmach z Youtube prezentujemy jak wymienić przednie tarcze i klocki hamulcowe w popularnym samochodzie. Wymiana klocków przednich i tylnych w samochodach osobowych, mobilny mechanik samochodowy.

Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych Warszawa

Skuteczność hamulców jako całości ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa wszystkich osób na drodze. Niektóre z nich zużywają się w sposób naturalny i są podatne na regularną wymianę. Wśród nich są klocki hamulcowe, które zużywają się podczas hamowania. Częstotliwość wymiany klocków hamulcowych zależy od sposobu i stylu jazdy. Możesz to zrobić sam lub zatrudnić eksperta, aby je wymienił. Bardzo ważne jest, aby zrobić to dobrze, trzymając się pewnych podstawowych wytycznych.

Hamulce bębnowe są coraz rzadziej montowane w obecnych samochodach. Hamulce tarczowe wyróżniają się, ponieważ skuteczniej rozpraszają ciepło i zapewniają doskonałą siłę hamowania. Są również mniej podatne na uszkodzenia i łatwiejsze do naprawienia, jeśli tak się stanie. Tarcze i klocki to elementy, które składają się na ten system. W jakich sytuacjach konieczna jest wymiana klocków hamulcowych i ile to będzie kosztować?

Wymiana klocków jest stosunkowo prostą czynnością. Wystarczy ściągnąć koło, odkręcić jedną śrubę od zacisku hamulcowego i unieść do góry zacisk.

Kiedy należy wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe dają oczywiste sygnały, że należy je wymienić. Większość klocków posiada charakterystyczne skrzypienie hamulców dzięki specjalnie zaprojektowanym płytkom. Proszą o wymianę. Bez płytek klocki hamulcowe wydają irytujące skrzypienie podczas nakładania. Nowe samochody wysokiej klasy są dodatkowo wyposażone w technologie pokazujące zużycie klocków hamulcowych.

Grubość okładziny klocków hamulcowych można również rutynowo sprawdzać. Stopień zużycia okładziny wskazują rowki. Kiedy klocki są mocno zużyte, nie jest to zauważalne. Dopuszczalna jest tylko okładzina o grubości do 1,5 mm. Klocki hamulcowe trzeba wymieniać co tyle kilometrów. Wszystko zależy od przeznaczenia pojazdu. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30–50 tysięcy kilometrów, w zależności od tego, jak często hamujesz. km. Jedź po mieście, ale dynamicznie, a zobaczysz, że co 10-20 tysięcy mil są zamieniane miejscami. km. Jeśli jeździsz spokojnie po drodze, będziesz musiał wymieniać klocki co 50 000 – 80 000 kilometrów. odległość w kilometrach; po 50 000 kilometrów trasę można pokonywać dynamicznie. km. Jakość klocków hamulcowych jest szczególnie ważna, ponieważ części niskiej jakości mogą ostrzegać, że należy je wymienić już po krótkim przejechaniu.

Złam buty, które można wymienić automatycznie
Różne pojazdy mają różne układy hamulcowe, dlatego tak ważny jest odpowiedni dobór klocków hamulcowych. Skorzystaj z danych zawartych w numerze VIN, aby odpowiednio je sparować. W sklepie znajdziesz komplet klocków hamulcowych. Kompozyty mineralne są standardowym materiałem na klocki hamulcowe. Najwięcej kosztują ceramiczne klocki hamulcowe, przeznaczone do samochodów luksusowych.

Do samodzielnej wymiany klocków hamulcowych potrzebny będzie podnośnik, szczotka druciana, ściągacz, trochę oleju i penetrant. Co zrobić, jeśli klocki hamulcowe wymagają wymiany.

Wymiana tarcz hamulcowych Warszawa

Ustaw pojazd na równym, utwardzonym terenie.
Aby zdjąć koło, należy najpierw podnieść samochód, a następnie poluzować śruby kół.
Zdejmij zacisk za pomocą klucza płaskiego lub nasadowego. Możesz uprościć sprawę, stosując bardziej penetrujący smar.
Użyj silnego pchnięcia, aby włożyć tłok do zacisku. Będziesz potrzebował pewnego rodzaju smaru do tłoków, jeśli zdecydujesz się go zmienić.
W celu oczyszczenia gniazd zacisków należy odpiąć kołki mocujące okładziny, wyciągnąć je i przetrzeć drucianą szczotką.
Nałóż trochę oleju miedzianego na łożyska elementów ciernych.
Wymienić klocki hamulcowe.
Umieść zaciski na miejscu.
Załóż opony
W ten sam sposób wymień klocki po drugiej stronie hamulców samochodu.

Jaka jest średnia cena nowych klocków hamulcowych?
Cena nowych klocków hamulcowych często obejmuje nie tylko same klocki, ale także robociznę związaną z ich wymianą, jeśli została wykonana profesjonalnie. Klocki hamulcowe do samochodów średniej klasy kosztować będą około 80-100 zł. Jeden zestaw bloków osi (przód i tył) pozwoli Ci cofnąć się o tyle. Możesz zaoszczędzić pieniądze, kupując generyczne alternatywy. Istnieje możliwość zakupu dwukrotności podanej ceny.

Oczywiście koszt wymiany klocków hamulcowych może się różnić w zależności od wybranego centrum serwisowego. Wymiana kompletu klocków to wydatek rzędu 60-80 zł.

A co z resztą układu hamulcowego? Wymiana tarczy hamulcowej
Nie tylko klocki hamulcowe w końcu wymagają wymiany. Tarcze hamulcowe również można wymienić. Nasza częstotliwość tej aktywności jest o połowę mniejsza niż kiedyś. Tarcze hamulcowe mogą nagrzewać się do 600 stopni Celsjusza, są one narażone na mechaniczne przeciążenia i gwałtowne zmiany warunków jazdy. Kiedy nadchodzi czas na wymianę klocków hamulcowych, warto również sprawdzić tarcze hamulcowe pod kątem zużycia. Oba komponenty odgrywają aktywną rolę w całości i muszą na siebie oddziaływać. Dzięki temu samochód jest w stanie zatrzymać się na stosunkowo niewielkiej odległości.

Ich żywotność jest porównywalna z żywotnością klocków hamulcowych, które należy wymieniać w regularnych odstępach czasu w zależności od tego, jak często są używane. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30 000 kilometrów, a tarcze hamulcowe co 60 000 kilometrów. km. Stopień ich zużycia można również ocenić bez ich pomocy. Minimalna grubość tarcz hamulcowych to 1 mm z każdej strony. Kołnierz tarczy wyświetla maksymalną dozwoloną grubość.

Po zamontowaniu nowych klocków i tarcz hamulcowych,
Nowe elementy zwiększą ich zasięg o kilka kilometrów. Wymaga dostosowania techniki jazdy. Poziom płynu hamulcowego należy sprawdzać po wymianie klocków hamulcowych i/lub tarcz. Zachowaj spokój i unikaj gwałtownego zatrzymywania się przez około 100 kilometrów. W niektórych przypadkach wymiana zużytych klocków hamulcowych może zmienić naturalne wyczucie pedału. Dzieje się tak, ponieważ większa objętość materiału jest ściskana, gdy pojazd jest hamowany. Ważne jest, aby pamiętać o zwolnieniu pedału hamulca po zatrzymaniu samochodu. Obniża to współczynnik tarcia, co oznacza mniejsze tarcie i mniejszą siłę hamowania. Ponadto szybkie chłodzenie przyspiesza zużycie tarczy hamulcowej. Kiedy tak się dzieje, dzieje się tak na przykład dlatego, że samochód przejechał przez wodę.

Możesz jeździć bez obaw i komfortowo dzięki niezawodnemu układowi hamulcowemu. Aby uniknąć wypadków, zawsze wymieniaj klocki hamulcowe, gdy się zużyją. Należy pamiętać, że na jakość i skuteczność hamulców wpływają również inne czynniki w układzie.

50 thoughts on “Prosta wymiana Tarcz i klocków

  1. Ja mam pytanie czy do wciśnięcia tłoczka trzeba odkręcać odpowietrzanik? Czy posiadając zestaw do wciskania nic takiego nie trzeba wykonywać?

    Co jeśli trzeba odkręcić czy wiąże się to automatycznie z potrzeba odpowietrzania układu? Czy poluzowanie odpowietrznika wystarczy do wciśnięcia i nie trzeba odpowietrzyć ?

  2. Witam, czy przy wymianie kolców w Mercedesie W211, to trzeba deaktywować system SBC, podobno wystarczy tylko zablokować auto centralnym zamkiem i odkręcić zbiorniczek z płynem żeby wyrównać cienie i umożliwić cofniecie tłoczka ?
    Moje pytanie, czy tak można zrobić i nie będzie problemów z SBC ?

  3. Witam. Może ktoś doradzić jakie tarcze i klocki do Mondeo MK4? Obecnie po przejrzeniu kilkunastu postów, obejrzeniu filmów, to mam taki mętlik w głowie, że już kompletnie nie wiem w co iść. Cenowo nie chciałbym przekroczyć ok. 1300zł/za kpl (przód+tył).

  4. Wszystko ładnie pięknie ale czemu nie pokazałeś ani nie powiedziałeś o wyczyszczeniu tłoczka przecież to jest jedną z najważniejszych czynności jeśli tłoczek będzie zardzewiały to pojawi się wyciek płynu powinno się przy wymianie wyjąć i wyczyścić albo chociaż napsikac specjalnego smaru pod gumkę… Nie krytykuje cię ale powiedziałeś o wymianie gumek od śrubek na ampula a nic o gumce od tłoczka która jest ważniejsza i łatwo ją uszkodzić trzeba uważać na nia… Chciałbym żebyś się odniósł do tego pozdrawiam…:)

  5. Kolejny pomysł na pokrywę do QS One: pokrywa Slim: priorytet ma być najcieńsza, kosztem nośności i rączki, wodoszczelność w miarę możliwości. Może mieć dwa zastosowania: pokrywa na Boxa na czerwone zapięcia oraz na każdą skrzynie One. Służyć ma tylko do magazynowania- w skrzyniach mam głównie drobnice, jak wrzucam karton z jakimiś materiałami to mi często opakowania zgniata.

  6. Wiem że ten film jest stary jak świat, ten komentarz kieruje do osób które chcą wykonać tę wymianę samemu ale przeczytali komentarze "ekspertow" gdzie niektórzy podpierają się argumentem instrukcja tego zabrania. Pragnę zwrócić uwagę że instrukcja GM dla opla insigni nakazuje wymianę oleju w silniku turbo co 30 tys, pragnę też nadmienić że ta sama instrukcja mówi że oleju w automatycznej skrzyni biegów nie wymieniamy. Tak się składa że kupiłem opla insignie od osoby która przestrzegała instrukcji obsługi i skrzynia nadawaje się do generalnego remontu bo przez brak wymiany oleju mechatronikę strzelił c**j, tarczki się powycierały a konwerter to porażka. No ale jak to przecież auto było użytkowane zgodnie z instrukcja, poprzedni właściciel wyciągnął pierwsze wnioski robiąc remont silnika bo regularne wymiany oleju sprawiły że panewki powiedziały papa. Zrozumcie że producenci obecnie mają właściciela głęboko w poważaniu ma się zgadzać przez okres gwarancji a potem elo. Skoro nakładanie filmu olejowego na piastę która jest gołym elementem metalowym jest złe według niektórych znawców do dlaczego oliwimy broń palna? Film olejowy odcina dostep tlenu a jak nie ma tlenu nie ma korozji. Proste nie? Czasami wystarczy podstawowa wiedza aby odróżnić kiedy ktoś gada głupoty a kiedy mówi z sensem. Co do sprawdzania bicia tarcz, gwarantuje wam że żaden serwis nie bawi się w takie coś bo liczy się jak najszybsze wykonanie pracy i przejście do kolejnego pacjenta. Nawet wam piasty na szybko nie opierdziela na sztukę bo to marnowanie czasu. Jak wam przed wymiana koła od piast czy tarcz nie biły gwarantuje wam że po wymianie jak oczyścicie bić nie będą.

  7. Witam
    Mam pytanie- w mojej Octavii montowali fabrycznie 2 rodzaje tarcz hamulcowych, a chce wymienić na nowe. Moje pytanie o czy mogę sprawdzić jaki jest rozmiar moich starych tarcz suwmiarką???

  8. dzieki temu filmowi po raz pierwszy wymieniłem klocki 🙂 co do zakładania budowa jarzma i zacisku jest troszeczkę inna niżeli w tym filmie, w moim przypadku klocki zaklada sie na jarzmo a dopiero wkłada się zacisk – mitsubishi space star.

  9. Jeśli mogę to sam zrobić to czy nie muszę mierzyć lub badać bicia bocznego ? Na innych filmikach " gośc " tłumaczy, że fachowo może zrobić tylko doświadczony mechanik. Jeśli możesz odpowiedz. Pozdrawiam.

  10. widać że operacja wymiany zajmuje po max 30 min na stronę,no ale cóż u mnie to trwało a raczej trwa

    kilka godzin wrr,otóż wymiany dokonuje na przedniej osi.Żeby ściągnąć koło to też trzeba sie namęczyć przez dystanse.Jak już ściągnę to pojawia się kolejny problem i ostatni ,wybicie szpilki z jarzma .Jedna szpilka wyjdzie ,natomiast druga ani drgnie,wybijam,imbusem-nic,śrubą-nic,nawet szpilką która wyszła i nic wrr,zalałem WD40 Zobaczymy.Robota niby prosta a jednak idzie się napierd.. i czasem oddać na warsztat bo na filmie wszystko pięknie ładnie.:(

  11. Nie polecam tego sklepu hamulcesklep lewian. Po zakupie brak gwarancji!!!! AMATORZY!!!! NIE POLECAM UWAGA UWAGA BRAK GWARANCJI PO ZAKUPIE!!!!! NIE POLECAM!!!!! Mimo wyników z warsztatu o krzywej tarczy robią wszystko żeby nie uznać gwarancji. Moja tarcze ocenili na oko że była źle zamontowana na brudną piastę mimo tego że tarcze były wymienione razem z piasta i łożyskiem (po wymianie na inne nowe tarcze bicie ustąpiło). UWAGA UWAGA OMIJAJCIE SZEROKIM LUKIEM. CHYBA ZE NIE ZALEZY WAM NA GWARANCJI. TARCZE ZIMMERMAN NIE POLECAM.

  12. Michu, półka cenowa wcale nie oznacza lepszego produktu 😉
    Na naklejce made in Germany ale tylko tyle z tego prawdy że leżały chwilę gotowe i spakowane na magazynie w Niemczech.
    Produkcja w …chinach, wybicie numerów na boku tarczy, nałożenie powłoki antykorozyjnej lub oleju i wysyłka zbiorczo w palecie (od 60 do 144 szt zależnie od rozmiaru i kształtu) do Polski, grawer, pakowanie w karton z instrukcją, naklejka z datą i dopiero wysyłka gotowca do Niemiec 😉
    Tak to wygląda w przypadku Mintex, Pagid, Hella-Pagid, TRW, FTE, Valeo itd itd ale tylko w Europie i na pewno oprócz Brembo choć sama produkcja to też chiny lub Włochy (choć to wcale nie znaczy że będzie lepiej 🙄).

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas