Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód | GOLF III
FANPAGE ► https://www.facebook.com/Nauszek-448739295508126
Tarcze i klocki hamulcowe pochodzą ze sklepu : https://www.motostacja.pl
KONTAKT/WSPÓŁPRACA : mateuszkontakt@onet.pl
Witajcie moi drodzy,
W dzisiejszym odcinku wymienimy tarcze i klocki hamulcowe w golfie, mamy nadzieje ze film wam się spodoba, jeśli tak to koniecznie zastawcie łapkę w górę pod tym filmem a także zasubskrybujcie nasz kanał.
Pozdrawiamy was cieplutko.
Youtube Wymiana Klocków Hamulcowych, Czy można klasycznie wkręcić jak przy manualny ręcznym. Chciałbym wymienić sam tarcze i klocki z tyłu lu z przodu, lepiej zadzwoń do naszego mechanika samochodowego w Warszawie.
W dzisiejszym filmach z Youtube prezentujemy jak wymienić przednie tarcze i klocki hamulcowe w popularnym samochodzie. Wymiana klocków przednich i tylnych w samochodach osobowych, mobilny mechanik samochodowy.
Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych Warszawa
Skuteczność hamulców jako całości ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa wszystkich osób na drodze. Niektóre z nich zużywają się w sposób naturalny i są podatne na regularną wymianę. Wśród nich są klocki hamulcowe, które zużywają się podczas hamowania. Częstotliwość wymiany klocków hamulcowych zależy od sposobu i stylu jazdy. Możesz to zrobić sam lub zatrudnić eksperta, aby je wymienił. Bardzo ważne jest, aby zrobić to dobrze, trzymając się pewnych podstawowych wytycznych.
Hamulce bębnowe są coraz rzadziej montowane w obecnych samochodach. Hamulce tarczowe wyróżniają się, ponieważ skuteczniej rozpraszają ciepło i zapewniają doskonałą siłę hamowania. Są również mniej podatne na uszkodzenia i łatwiejsze do naprawienia, jeśli tak się stanie. Tarcze i klocki to elementy, które składają się na ten system. W jakich sytuacjach konieczna jest wymiana klocków hamulcowych i ile to będzie kosztować?
Wymiana klocków jest stosunkowo prostą czynnością. Wystarczy ściągnąć koło, odkręcić jedną śrubę od zacisku hamulcowego i unieść do góry zacisk.
Kiedy należy wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe dają oczywiste sygnały, że należy je wymienić. Większość klocków posiada charakterystyczne skrzypienie hamulców dzięki specjalnie zaprojektowanym płytkom. Proszą o wymianę. Bez płytek klocki hamulcowe wydają irytujące skrzypienie podczas nakładania. Nowe samochody wysokiej klasy są dodatkowo wyposażone w technologie pokazujące zużycie klocków hamulcowych.
Grubość okładziny klocków hamulcowych można również rutynowo sprawdzać. Stopień zużycia okładziny wskazują rowki. Kiedy klocki są mocno zużyte, nie jest to zauważalne. Dopuszczalna jest tylko okładzina o grubości do 1,5 mm. Klocki hamulcowe trzeba wymieniać co tyle kilometrów. Wszystko zależy od przeznaczenia pojazdu. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30–50 tysięcy kilometrów, w zależności od tego, jak często hamujesz. km. Jedź po mieście, ale dynamicznie, a zobaczysz, że co 10-20 tysięcy mil są zamieniane miejscami. km. Jeśli jeździsz spokojnie po drodze, będziesz musiał wymieniać klocki co 50 000 – 80 000 kilometrów. odległość w kilometrach; po 50 000 kilometrów trasę można pokonywać dynamicznie. km. Jakość klocków hamulcowych jest szczególnie ważna, ponieważ części niskiej jakości mogą ostrzegać, że należy je wymienić już po krótkim przejechaniu.
Złam buty, które można wymienić automatycznie
Różne pojazdy mają różne układy hamulcowe, dlatego tak ważny jest odpowiedni dobór klocków hamulcowych. Skorzystaj z danych zawartych w numerze VIN, aby odpowiednio je sparować. W sklepie znajdziesz komplet klocków hamulcowych. Kompozyty mineralne są standardowym materiałem na klocki hamulcowe. Najwięcej kosztują ceramiczne klocki hamulcowe, przeznaczone do samochodów luksusowych.
Do samodzielnej wymiany klocków hamulcowych potrzebny będzie podnośnik, szczotka druciana, ściągacz, trochę oleju i penetrant. Co zrobić, jeśli klocki hamulcowe wymagają wymiany.
Wymiana tarcz hamulcowych Warszawa
Ustaw pojazd na równym, utwardzonym terenie.
Aby zdjąć koło, należy najpierw podnieść samochód, a następnie poluzować śruby kół.
Zdejmij zacisk za pomocą klucza płaskiego lub nasadowego. Możesz uprościć sprawę, stosując bardziej penetrujący smar.
Użyj silnego pchnięcia, aby włożyć tłok do zacisku. Będziesz potrzebował pewnego rodzaju smaru do tłoków, jeśli zdecydujesz się go zmienić.
W celu oczyszczenia gniazd zacisków należy odpiąć kołki mocujące okładziny, wyciągnąć je i przetrzeć drucianą szczotką.
Nałóż trochę oleju miedzianego na łożyska elementów ciernych.
Wymienić klocki hamulcowe.
Umieść zaciski na miejscu.
Załóż opony
W ten sam sposób wymień klocki po drugiej stronie hamulców samochodu.
Jaka jest średnia cena nowych klocków hamulcowych?
Cena nowych klocków hamulcowych często obejmuje nie tylko same klocki, ale także robociznę związaną z ich wymianą, jeśli została wykonana profesjonalnie. Klocki hamulcowe do samochodów średniej klasy kosztować będą około 80-100 zł. Jeden zestaw bloków osi (przód i tył) pozwoli Ci cofnąć się o tyle. Możesz zaoszczędzić pieniądze, kupując generyczne alternatywy. Istnieje możliwość zakupu dwukrotności podanej ceny.
Oczywiście koszt wymiany klocków hamulcowych może się różnić w zależności od wybranego centrum serwisowego. Wymiana kompletu klocków to wydatek rzędu 60-80 zł.
A co z resztą układu hamulcowego? Wymiana tarczy hamulcowej
Nie tylko klocki hamulcowe w końcu wymagają wymiany. Tarcze hamulcowe również można wymienić. Nasza częstotliwość tej aktywności jest o połowę mniejsza niż kiedyś. Tarcze hamulcowe mogą nagrzewać się do 600 stopni Celsjusza, są one narażone na mechaniczne przeciążenia i gwałtowne zmiany warunków jazdy. Kiedy nadchodzi czas na wymianę klocków hamulcowych, warto również sprawdzić tarcze hamulcowe pod kątem zużycia. Oba komponenty odgrywają aktywną rolę w całości i muszą na siebie oddziaływać. Dzięki temu samochód jest w stanie zatrzymać się na stosunkowo niewielkiej odległości.
Ich żywotność jest porównywalna z żywotnością klocków hamulcowych, które należy wymieniać w regularnych odstępach czasu w zależności od tego, jak często są używane. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30 000 kilometrów, a tarcze hamulcowe co 60 000 kilometrów. km. Stopień ich zużycia można również ocenić bez ich pomocy. Minimalna grubość tarcz hamulcowych to 1 mm z każdej strony. Kołnierz tarczy wyświetla maksymalną dozwoloną grubość.
Po zamontowaniu nowych klocków i tarcz hamulcowych,
Nowe elementy zwiększą ich zasięg o kilka kilometrów. Wymaga dostosowania techniki jazdy. Poziom płynu hamulcowego należy sprawdzać po wymianie klocków hamulcowych i/lub tarcz. Zachowaj spokój i unikaj gwałtownego zatrzymywania się przez około 100 kilometrów. W niektórych przypadkach wymiana zużytych klocków hamulcowych może zmienić naturalne wyczucie pedału. Dzieje się tak, ponieważ większa objętość materiału jest ściskana, gdy pojazd jest hamowany. Ważne jest, aby pamiętać o zwolnieniu pedału hamulca po zatrzymaniu samochodu. Obniża to współczynnik tarcia, co oznacza mniejsze tarcie i mniejszą siłę hamowania. Ponadto szybkie chłodzenie przyspiesza zużycie tarczy hamulcowej. Kiedy tak się dzieje, dzieje się tak na przykład dlatego, że samochód przejechał przez wodę.
Możesz jeździć bez obaw i komfortowo dzięki niezawodnemu układowi hamulcowemu. Aby uniknąć wypadków, zawsze wymieniaj klocki hamulcowe, gdy się zużyją. Należy pamiętać, że na jakość i skuteczność hamulców wpływają również inne czynniki w układzie.
Jeśli pod tym odcinkiem będzie dużo łapek w górę to nagramy dla was wymianę tarcz z tyłu 🙂
Widzialem passata z tymi felgami lakierem i tym napisem tylko pisalo passat XDD
Panie tymi specyfikami niszczysz Pan środowisko. Ale ogólnie lux robota hah 😁😁😁
Po co zmieniasz skoro stare jeszcze dobre?
Skąd on tam na łące wziął kompresor?
Pomiędzy piaste a tarcze nie dajemy nic, skladamy na sucho. Bo inaczej pokrzywisz tarcze
W następnym odcinku wymień fotele
Gdzie dokładkę pod przedni zderzak zgubiłeś?
To chyba jedyna czesc ktora tak naprawde nalezalo wymienic. A Ty ciagle jakies badziewie typu dywaniki dokladki i inne pierdoly rodem z wiejskiego tunigu
ale prowadnice to dynamometrem przydałoby się
Gówniany Kraft było kupić jakieś TRW albo Boscha lub Ate
Może by tak dać mu wydech od akrapa xD
Teraz sobie zakręcimy , teraz sobie odkręcimy , teraz sobie odtłuscimy , teraz sobie przeciscimy …….
warto przy wciskaniu tłoczka odkręcić sobie zbiorniczek z płynem hamulcowym żeby się nie okazało że wycieknie Ci później płyn i hamulec w podłodze :))
Odtluscil piastę żeby ją ojebac tłustym smarem,fuck logic
Nie no krafta zakladac tosz to dramat balbym sie zahamować mocniej bo dupa …
Na Twoim miejscu pomyślał bym o założeniu sobie przy takich pracach jakiś rękawiczek ochronnych. Wyglądałoby to ładniej i na pewno dużo bardziej profesjonalnie 😉
Kolejny film, ukazujący jak nie wymieniać tarcz i klocków… Niedlugo popek nagra jak ustawić rozrząd w 1.9 tdi
Ja pierdole, mógłbyś chociaż wyczyścić nadkola i oś, bo wstawiasz takie cos na yt, a nie na jakis portal Wieścars.pl
Dobrze że nowe… Kiedy gleba?
Nausznik,ty to nielichy majster jesteś.
Powinieneś odtłuścic również tarcze 😀
Siemka, jestem nowym widzem, zrobiłbyß odcinek z mycia Golfa?
Za taki sposób wciskania tloczka łapka w dół leci :/
stuninguj lampy przednie
Ty naprawde jesteś dziwny klocki i tarcze dolnej pułki jak coś to mogłeś kupić wszystko z ate firmy
Spoko robota,a piastę ponoć dobrze psiknąć smarem w sprayu,a nie zwykłym. Pozdrówki.
A gdzie śruba antykradzieżowa? (-;
Dobra robota jak na Takie warunki pozdrawiam
Piasty nigdy sie nie smaruje tak samo prowadnic xD
Skąd on wziął powietrze do tego pneumatu w środku lasu…?
Dobrze może sam już wymienie😃👍
Jeden minus ale najprawdopodobniej przez brak sprzętu. Nie sprawdziłeś za pomocą czujnika zegarowego bicia na piascie a następnie bicia na zamontowanej tarczy.
Odkręcił koło a nie dźwignął auta😀
ale wariat skąd on mieszka bo nie wierze w to co widzę normalnie cyrkowiec amator……..
Kwestia smarowania piasty przed nałożeniem tarczy… czy to konieczne?
O boże janusz motoryzacji
Papier ścierny po to aby piastę zrobić nierówną i aby miałą bicie. Talent 🙂
Dobra robota panie majster 😀 Ale tarcze i klocki z krafta bym raczej zdecydowanie omijał… Najlepiej napisz jak na tym hamuje i jak zużycie
Na huj odtłuszczać piastę jak i tak zajebałeś smarem ?
NIE smaruje sie pisaty zadnym smarem przed zakładaniem nowej tarczy
Dobrze że Pan Kriss tego nie ogląda 😜
u mnie po deszczu obfitym w nocy i dzień tarcze przód w mojej skodzie fabi kombi z 2004 r zrobiły się lekko rdzawe kolor żółty ale nie są one że tak powiem jakoś krzywe ani nie maja wżerów są w dobrym stanie musiała wilgoć na nie podziałać a twoje poradniki z wymian część są nawet ciekawe