Loading…

Tarcze i Klocki Hamulcowe Wymiana Warszawa

Wymiana Tarczy i klocków hamulcowych w Warszawie
Klocki Hamulcowe + Tarcze

Po tym filmie nawet Twoje dziecko zrozumie jak potrafią się różnić "takie same" klocki hamulcowe !!!



kontakt 884900860

https://patronite.pl/TruckmechanicfromPoland

https://www.audiwroclaw.audi.pl/pl/samochody-uzywane/audi-select-plus.html

Youtube Wymiana Klocków Hamulcowych, Czy można klasycznie wkręcić jak przy manualny ręcznym. Chciałbym wymienić sam tarcze i klocki z tyłu lu z przodu, lepiej zadzwoń do naszego mechanika samochodowego w Warszawie.

W dzisiejszym filmach z Youtube prezentujemy jak wymienić przednie tarcze i klocki hamulcowe w popularnym samochodzie. Wymiana klocków przednich i tylnych w samochodach osobowych, mobilny mechanik samochodowy.

Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych Warszawa

Skuteczność hamulców jako całości ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa wszystkich osób na drodze. Niektóre z nich zużywają się w sposób naturalny i są podatne na regularną wymianę. Wśród nich są klocki hamulcowe, które zużywają się podczas hamowania. Częstotliwość wymiany klocków hamulcowych zależy od sposobu i stylu jazdy. Możesz to zrobić sam lub zatrudnić eksperta, aby je wymienił. Bardzo ważne jest, aby zrobić to dobrze, trzymając się pewnych podstawowych wytycznych.

Hamulce bębnowe są coraz rzadziej montowane w obecnych samochodach. Hamulce tarczowe wyróżniają się, ponieważ skuteczniej rozpraszają ciepło i zapewniają doskonałą siłę hamowania. Są również mniej podatne na uszkodzenia i łatwiejsze do naprawienia, jeśli tak się stanie. Tarcze i klocki to elementy, które składają się na ten system. W jakich sytuacjach konieczna jest wymiana klocków hamulcowych i ile to będzie kosztować?

Wymiana klocków jest stosunkowo prostą czynnością. Wystarczy ściągnąć koło, odkręcić jedną śrubę od zacisku hamulcowego i unieść do góry zacisk.

Kiedy należy wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe dają oczywiste sygnały, że należy je wymienić. Większość klocków posiada charakterystyczne skrzypienie hamulców dzięki specjalnie zaprojektowanym płytkom. Proszą o wymianę. Bez płytek klocki hamulcowe wydają irytujące skrzypienie podczas nakładania. Nowe samochody wysokiej klasy są dodatkowo wyposażone w technologie pokazujące zużycie klocków hamulcowych.

Grubość okładziny klocków hamulcowych można również rutynowo sprawdzać. Stopień zużycia okładziny wskazują rowki. Kiedy klocki są mocno zużyte, nie jest to zauważalne. Dopuszczalna jest tylko okładzina o grubości do 1,5 mm. Klocki hamulcowe trzeba wymieniać co tyle kilometrów. Wszystko zależy od przeznaczenia pojazdu. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30–50 tysięcy kilometrów, w zależności od tego, jak często hamujesz. km. Jedź po mieście, ale dynamicznie, a zobaczysz, że co 10-20 tysięcy mil są zamieniane miejscami. km. Jeśli jeździsz spokojnie po drodze, będziesz musiał wymieniać klocki co 50 000 – 80 000 kilometrów. odległość w kilometrach; po 50 000 kilometrów trasę można pokonywać dynamicznie. km. Jakość klocków hamulcowych jest szczególnie ważna, ponieważ części niskiej jakości mogą ostrzegać, że należy je wymienić już po krótkim przejechaniu.

Złam buty, które można wymienić automatycznie
Różne pojazdy mają różne układy hamulcowe, dlatego tak ważny jest odpowiedni dobór klocków hamulcowych. Skorzystaj z danych zawartych w numerze VIN, aby odpowiednio je sparować. W sklepie znajdziesz komplet klocków hamulcowych. Kompozyty mineralne są standardowym materiałem na klocki hamulcowe. Najwięcej kosztują ceramiczne klocki hamulcowe, przeznaczone do samochodów luksusowych.

Do samodzielnej wymiany klocków hamulcowych potrzebny będzie podnośnik, szczotka druciana, ściągacz, trochę oleju i penetrant. Co zrobić, jeśli klocki hamulcowe wymagają wymiany.

Wymiana tarcz hamulcowych Warszawa

Ustaw pojazd na równym, utwardzonym terenie.
Aby zdjąć koło, należy najpierw podnieść samochód, a następnie poluzować śruby kół.
Zdejmij zacisk za pomocą klucza płaskiego lub nasadowego. Możesz uprościć sprawę, stosując bardziej penetrujący smar.
Użyj silnego pchnięcia, aby włożyć tłok do zacisku. Będziesz potrzebował pewnego rodzaju smaru do tłoków, jeśli zdecydujesz się go zmienić.
W celu oczyszczenia gniazd zacisków należy odpiąć kołki mocujące okładziny, wyciągnąć je i przetrzeć drucianą szczotką.
Nałóż trochę oleju miedzianego na łożyska elementów ciernych.
Wymienić klocki hamulcowe.
Umieść zaciski na miejscu.
Załóż opony
W ten sam sposób wymień klocki po drugiej stronie hamulców samochodu.

Jaka jest średnia cena nowych klocków hamulcowych?
Cena nowych klocków hamulcowych często obejmuje nie tylko same klocki, ale także robociznę związaną z ich wymianą, jeśli została wykonana profesjonalnie. Klocki hamulcowe do samochodów średniej klasy kosztować będą około 80-100 zł. Jeden zestaw bloków osi (przód i tył) pozwoli Ci cofnąć się o tyle. Możesz zaoszczędzić pieniądze, kupując generyczne alternatywy. Istnieje możliwość zakupu dwukrotności podanej ceny.

Oczywiście koszt wymiany klocków hamulcowych może się różnić w zależności od wybranego centrum serwisowego. Wymiana kompletu klocków to wydatek rzędu 60-80 zł.

A co z resztą układu hamulcowego? Wymiana tarczy hamulcowej
Nie tylko klocki hamulcowe w końcu wymagają wymiany. Tarcze hamulcowe również można wymienić. Nasza częstotliwość tej aktywności jest o połowę mniejsza niż kiedyś. Tarcze hamulcowe mogą nagrzewać się do 600 stopni Celsjusza, są one narażone na mechaniczne przeciążenia i gwałtowne zmiany warunków jazdy. Kiedy nadchodzi czas na wymianę klocków hamulcowych, warto również sprawdzić tarcze hamulcowe pod kątem zużycia. Oba komponenty odgrywają aktywną rolę w całości i muszą na siebie oddziaływać. Dzięki temu samochód jest w stanie zatrzymać się na stosunkowo niewielkiej odległości.

Ich żywotność jest porównywalna z żywotnością klocków hamulcowych, które należy wymieniać w regularnych odstępach czasu w zależności od tego, jak często są używane. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30 000 kilometrów, a tarcze hamulcowe co 60 000 kilometrów. km. Stopień ich zużycia można również ocenić bez ich pomocy. Minimalna grubość tarcz hamulcowych to 1 mm z każdej strony. Kołnierz tarczy wyświetla maksymalną dozwoloną grubość.

Po zamontowaniu nowych klocków i tarcz hamulcowych,
Nowe elementy zwiększą ich zasięg o kilka kilometrów. Wymaga dostosowania techniki jazdy. Poziom płynu hamulcowego należy sprawdzać po wymianie klocków hamulcowych i/lub tarcz. Zachowaj spokój i unikaj gwałtownego zatrzymywania się przez około 100 kilometrów. W niektórych przypadkach wymiana zużytych klocków hamulcowych może zmienić naturalne wyczucie pedału. Dzieje się tak, ponieważ większa objętość materiału jest ściskana, gdy pojazd jest hamowany. Ważne jest, aby pamiętać o zwolnieniu pedału hamulca po zatrzymaniu samochodu. Obniża to współczynnik tarcia, co oznacza mniejsze tarcie i mniejszą siłę hamowania. Ponadto szybkie chłodzenie przyspiesza zużycie tarczy hamulcowej. Kiedy tak się dzieje, dzieje się tak na przykład dlatego, że samochód przejechał przez wodę.

Możesz jeździć bez obaw i komfortowo dzięki niezawodnemu układowi hamulcowemu. Aby uniknąć wypadków, zawsze wymieniaj klocki hamulcowe, gdy się zużyją. Należy pamiętać, że na jakość i skuteczność hamulców wpływają również inne czynniki w układzie.

39 thoughts on “Po tym filmie nawet Twoje dziecko zrozumie jak potrafią się różnić "takie same" klocki hamulcowe !!!

  1. Czyli jak w większości brak kompetencji ludzi pośredniczących przy sprzedaży ale nie dziwne skoro większość ludzi to masowe nieroby które nie mają nawet minimum chęci rozwijania się.

  2. Nic odkrywczego , zdecydowana większość pracujących w za opatrzenia-h popełnia za każdym razem te same błędy , ale jak przychodzi co do czego to za ich pomyłkę jest winny klient . Ostatnio nawet jak znajomy pojechał bezpośredni do hurtowni aby zamówić część na podstawie wyglądu oryginalnej zużytej , to hurtownik zamówił chociaż mając do wglądu oryginał część która może była podobna oraz miała taki sam numer katalogowy to i tak nie dało by się jej zamontować , bo by nie pasowała . Pojechał do innego punktu i dostał taką jak oczekiwał , ale tam bynajmniej wiedzieli że jak klient odejdzie z kwitkiem to już klient stracony , więc zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z oczekiwaniami .

  3. A ja po samym początku filmu myślałem że te Audice to premia świąteczna dla p. Sean Connery i Majkela. I że film będzie dokumentował przekazanie przez Szefa i reakcje pracowników na premię 😜

  4. No i proste, nie bylo grafiki to wszyscy zkladali to co dostali w sklepie i co pasowalo, zrobila firma na pudelkach grafike i wszyscy od razu sa madrzejsi, hehe. Dla mnie to co tutaj jest pokazane i powiedziane o niczym nie swiadczy, poniewaz nie ma zadnych dowodow ze te z cignika siodlowego beda gorzej hamowac w autobusie. Poza tym wcale bym sie nie zdziwil gdyby te klocki sie roznily tylko numerami i oczywiscie cena, a cala reszta to to samo(oczywiscie mowie o firmowych, te roznego rodzaju pseudo klocki sie nie licza).

  5. No to ja jednej rzeczy nie rozumiem. Skoro jest inny skład klocka, w zależności od przeznaczenia, to dlaczego wszystkie wyglądają tak samo i pasują do wszystkich rodzajów pojazdów. No wiem, producent ma niższe koszty, bo na jednej formie trzaska wszystkie rodzaje klocków. Ale skoro zamontowanie w innym miejscu, czy pojeździe, niż są przeznaczone, nie tylko przyspiesza zużycie, albo wręcz niszczenie układów hamulcowych, dodatkowo stwarza zagrożenie, to chyba nie powinno się stwarzać aż tak idealnego pola do popełnienia błędu…

  6. 14:35 dobra, przyznaje ze nie jezdze autokarami, ale to wydaje sie niemal niemozliwe. jesli masz retarder hydrauliczny, bo jak mniemam taki masz na mysli, i zjazd jest na tyle malo stromy, ze retarder jest w stanie utrzymywac stala predkosc bez uzycia hamulcow, to masz do dyspozycji niejako cala wydajnosc ukladu chlodniczego. silnik nie generuje mocy, wiec nie rozgrzewa ukladu, ba! on go wrecz dodatkowo chlodzi pompujac powietrze. jesli uklad sie nie przegrzewa na podjezdzie, gdzie generujesz pelna moc silnika, to tym bardziej nie powinien sie przegrzac nawet przy dlugotrwalym, ciaglym uzyciu retardera 🤷‍♂ oczywiscie, zakladam tutaj sprawny uklad chlodzenia silnika.

  7. Wbrew powszechnym pochlebcom ja jestem totalnie zawiedziony poziomem odcinka.
    Przesłanka głównie taka: "textar ma klocki inne do ciagnika, inne do naczepy, inne do autobusu. Proszę montować tak i tak, bo w innym przypadku to SAM NIE WIEM CO."
    Dosłownie to powiedziałeś. Przez 25min męczyłeś filmik praktycznie o niczym powtarzając te same zdanie. Mogłeś chociaż wspomnieć albo dowiedzieć się, dlaczego DAF ma innego klocka, skoro rozmawiasz z przedstawicielstwem Textara. Prawdopodobnie dlatego, że układ pneumatyczny wyregulowany jest na 10,5 bar, a nie jak w przypadku pozostałych marek na 12.5. Pomiajm już ile jest naczep na tym modelu klocka i jak wiele klocków naczepowych w ogóle nie pasuje do ciągników/autobusów. Jak czesto klocki były źle dobrane i jak często nie miało istotnego wplywu na eksploatację. Widać jak cholera, że filmik sponsorowany. Życzę Ci, że dobrze zapłacili, bo ten filmik to dno w porównaniu do tego, co robisz na ogół. Z całym szacunkiem dla Ciebie, pozdrawiam.

  8. Skoro jest tyle typów to powinni oznaczać je na przykład różnymi kolorami blach. Ciągnik siodłowy granatowe, autobus zielone, naczepa czerwone. A nie pisać jakieś numery, , wva , ,o których większość z nas nie ma pojęcia co oznaczają.

  9. Podjedziesz chętnie do telmy ale po co, jak nic nie zrobisz…. Tak samo jak z odpaleniem actrosa.. Nawet nie wiesz ze jest guzik który trzeba nacisnąć żeby poszło paliwo do przewodu, w czasie gdy pompujesz pompką od paliwa żeby zrobić ciśnienie 😅 oj Ty mechaniku..

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas