Loading…

Tarcze i Klocki Hamulcowe Wymiana Warszawa

Wymiana Tarczy i klocków hamulcowych w Warszawie
Klocki Hamulcowe + Tarcze

Klienta części strata serwisu/2 dni w plecy



Na moim kanale dowiecie się wielu ciekawych rzeczy z mechaniki samochodowej. Zapraszam do oglądania:)
KLUCZ yt-82804
Drodzy widzowie, ze względu na dużą liczbę zapytań w sprawach doradztwa mechaniki pojazdów nie zawsze jestem w stanie szybko odpisać, dlatego uruchamiam Patronite.
Osoby wspierające mój kanał zawsze otrzymają odpowiedź i pomoc w sprawie autka ; ]

Z góry dziękuje osobą wspierającym mój kanał, w końcu stać mnie na dobrego jabola ; ]

poczta: E-mail ytgaragepoland@gmail.com
https://www.instagram.com/garagepoland/
https://www.facebook.com/GaragePoland
https://patronite.pl/profil/541136/ga… Zapraszam na PATRONITE ;]

Nasz serwis mieści się przy ulicy Kolejowej 40 w Zielonce 05-220
tel.510992669
Godziny otwarcia
Pn-pt 8:30-18:00
Sob 8:00-14:00

Youtube Wymiana Klocków Hamulcowych, Czy można klasycznie wkręcić jak przy manualny ręcznym. Chciałbym wymienić sam tarcze i klocki z tyłu lu z przodu, lepiej zadzwoń do naszego mechanika samochodowego w Warszawie.

W dzisiejszym filmach z Youtube prezentujemy jak wymienić przednie tarcze i klocki hamulcowe w popularnym samochodzie. Wymiana klocków przednich i tylnych w samochodach osobowych, mobilny mechanik samochodowy.

Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych Warszawa

Skuteczność hamulców jako całości ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa wszystkich osób na drodze. Niektóre z nich zużywają się w sposób naturalny i są podatne na regularną wymianę. Wśród nich są klocki hamulcowe, które zużywają się podczas hamowania. Częstotliwość wymiany klocków hamulcowych zależy od sposobu i stylu jazdy. Możesz to zrobić sam lub zatrudnić eksperta, aby je wymienił. Bardzo ważne jest, aby zrobić to dobrze, trzymając się pewnych podstawowych wytycznych.

Hamulce bębnowe są coraz rzadziej montowane w obecnych samochodach. Hamulce tarczowe wyróżniają się, ponieważ skuteczniej rozpraszają ciepło i zapewniają doskonałą siłę hamowania. Są również mniej podatne na uszkodzenia i łatwiejsze do naprawienia, jeśli tak się stanie. Tarcze i klocki to elementy, które składają się na ten system. W jakich sytuacjach konieczna jest wymiana klocków hamulcowych i ile to będzie kosztować?

Wymiana klocków jest stosunkowo prostą czynnością. Wystarczy ściągnąć koło, odkręcić jedną śrubę od zacisku hamulcowego i unieść do góry zacisk.

Kiedy należy wymienić klocki hamulcowe?
Klocki hamulcowe dają oczywiste sygnały, że należy je wymienić. Większość klocków posiada charakterystyczne skrzypienie hamulców dzięki specjalnie zaprojektowanym płytkom. Proszą o wymianę. Bez płytek klocki hamulcowe wydają irytujące skrzypienie podczas nakładania. Nowe samochody wysokiej klasy są dodatkowo wyposażone w technologie pokazujące zużycie klocków hamulcowych.

Grubość okładziny klocków hamulcowych można również rutynowo sprawdzać. Stopień zużycia okładziny wskazują rowki. Kiedy klocki są mocno zużyte, nie jest to zauważalne. Dopuszczalna jest tylko okładzina o grubości do 1,5 mm. Klocki hamulcowe trzeba wymieniać co tyle kilometrów. Wszystko zależy od przeznaczenia pojazdu. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30–50 tysięcy kilometrów, w zależności od tego, jak często hamujesz. km. Jedź po mieście, ale dynamicznie, a zobaczysz, że co 10-20 tysięcy mil są zamieniane miejscami. km. Jeśli jeździsz spokojnie po drodze, będziesz musiał wymieniać klocki co 50 000 – 80 000 kilometrów. odległość w kilometrach; po 50 000 kilometrów trasę można pokonywać dynamicznie. km. Jakość klocków hamulcowych jest szczególnie ważna, ponieważ części niskiej jakości mogą ostrzegać, że należy je wymienić już po krótkim przejechaniu.

Złam buty, które można wymienić automatycznie
Różne pojazdy mają różne układy hamulcowe, dlatego tak ważny jest odpowiedni dobór klocków hamulcowych. Skorzystaj z danych zawartych w numerze VIN, aby odpowiednio je sparować. W sklepie znajdziesz komplet klocków hamulcowych. Kompozyty mineralne są standardowym materiałem na klocki hamulcowe. Najwięcej kosztują ceramiczne klocki hamulcowe, przeznaczone do samochodów luksusowych.

Do samodzielnej wymiany klocków hamulcowych potrzebny będzie podnośnik, szczotka druciana, ściągacz, trochę oleju i penetrant. Co zrobić, jeśli klocki hamulcowe wymagają wymiany.

Wymiana tarcz hamulcowych Warszawa

Ustaw pojazd na równym, utwardzonym terenie.
Aby zdjąć koło, należy najpierw podnieść samochód, a następnie poluzować śruby kół.
Zdejmij zacisk za pomocą klucza płaskiego lub nasadowego. Możesz uprościć sprawę, stosując bardziej penetrujący smar.
Użyj silnego pchnięcia, aby włożyć tłok do zacisku. Będziesz potrzebował pewnego rodzaju smaru do tłoków, jeśli zdecydujesz się go zmienić.
W celu oczyszczenia gniazd zacisków należy odpiąć kołki mocujące okładziny, wyciągnąć je i przetrzeć drucianą szczotką.
Nałóż trochę oleju miedzianego na łożyska elementów ciernych.
Wymienić klocki hamulcowe.
Umieść zaciski na miejscu.
Załóż opony
W ten sam sposób wymień klocki po drugiej stronie hamulców samochodu.

Jaka jest średnia cena nowych klocków hamulcowych?
Cena nowych klocków hamulcowych często obejmuje nie tylko same klocki, ale także robociznę związaną z ich wymianą, jeśli została wykonana profesjonalnie. Klocki hamulcowe do samochodów średniej klasy kosztować będą około 80-100 zł. Jeden zestaw bloków osi (przód i tył) pozwoli Ci cofnąć się o tyle. Możesz zaoszczędzić pieniądze, kupując generyczne alternatywy. Istnieje możliwość zakupu dwukrotności podanej ceny.

Oczywiście koszt wymiany klocków hamulcowych może się różnić w zależności od wybranego centrum serwisowego. Wymiana kompletu klocków to wydatek rzędu 60-80 zł.

A co z resztą układu hamulcowego? Wymiana tarczy hamulcowej
Nie tylko klocki hamulcowe w końcu wymagają wymiany. Tarcze hamulcowe również można wymienić. Nasza częstotliwość tej aktywności jest o połowę mniejsza niż kiedyś. Tarcze hamulcowe mogą nagrzewać się do 600 stopni Celsjusza, są one narażone na mechaniczne przeciążenia i gwałtowne zmiany warunków jazdy. Kiedy nadchodzi czas na wymianę klocków hamulcowych, warto również sprawdzić tarcze hamulcowe pod kątem zużycia. Oba komponenty odgrywają aktywną rolę w całości i muszą na siebie oddziaływać. Dzięki temu samochód jest w stanie zatrzymać się na stosunkowo niewielkiej odległości.

Ich żywotność jest porównywalna z żywotnością klocków hamulcowych, które należy wymieniać w regularnych odstępach czasu w zależności od tego, jak często są używane. Klocki hamulcowe należy wymieniać co 30 000 kilometrów, a tarcze hamulcowe co 60 000 kilometrów. km. Stopień ich zużycia można również ocenić bez ich pomocy. Minimalna grubość tarcz hamulcowych to 1 mm z każdej strony. Kołnierz tarczy wyświetla maksymalną dozwoloną grubość.

Po zamontowaniu nowych klocków i tarcz hamulcowych,
Nowe elementy zwiększą ich zasięg o kilka kilometrów. Wymaga dostosowania techniki jazdy. Poziom płynu hamulcowego należy sprawdzać po wymianie klocków hamulcowych i/lub tarcz. Zachowaj spokój i unikaj gwałtownego zatrzymywania się przez około 100 kilometrów. W niektórych przypadkach wymiana zużytych klocków hamulcowych może zmienić naturalne wyczucie pedału. Dzieje się tak, ponieważ większa objętość materiału jest ściskana, gdy pojazd jest hamowany. Ważne jest, aby pamiętać o zwolnieniu pedału hamulca po zatrzymaniu samochodu. Obniża to współczynnik tarcia, co oznacza mniejsze tarcie i mniejszą siłę hamowania. Ponadto szybkie chłodzenie przyspiesza zużycie tarczy hamulcowej. Kiedy tak się dzieje, dzieje się tak na przykład dlatego, że samochód przejechał przez wodę.

Możesz jeździć bez obaw i komfortowo dzięki niezawodnemu układowi hamulcowemu. Aby uniknąć wypadków, zawsze wymieniaj klocki hamulcowe, gdy się zużyją. Należy pamiętać, że na jakość i skuteczność hamulców wpływają również inne czynniki w układzie.

41 thoughts on “Klienta części strata serwisu/2 dni w plecy

  1. Matko Bosko Licheńsko Purpurowo mi jeszcze nie udało się trafić skrzyneczki ale Pozdrawiam jak zawsze i oglądam każdy filmik z przyjemnością WSZYSTKIEGO DOBREGO 👍👍👍

  2. Po co kupowac na pokaz furę z dużym silnikiem jak nie stac na podstawowy serwis? Typowy Janek😄😄😄. Było kasować jak za zboże. Miesiąc będzie jadł chleb z pasztetem to będzie miał czas do przemyśleń😂😂

  3. O czym ty człowieku gadasz . Części zamawia warsztat gdzie są droższe 3x od tych ze sklepu . Ja znam te przekręty gdzie warsztat zamawia części z hurtowni dostaje rachunek a potem 60% na koniec miesiąca z Tego rachunku jest przelwane na konto mechanika czy to w sposób rabatów punktów czy na koniec roku . Gardze gardze szczerze większością mechanikami samochodowymi. Pijawki to większą . Ludzie się boją panicznie oddać samochód do warsztatu bo jesteście bezkarni . Karzy się przejachał już parę razy . No oczywiście zdążą się uczciwi i oni dostają po uszach . Ale prawda jest jedna ze polskie zakłady mechaniczne w większości niegodne zaufania pijawki.

  4. Do mojego merca jak zmienialem drążki kierownicze niby wszystko to samo a średnica sworznia różni się, zamawiane 3 razy, dopiero za 3 razem było to co ma być. Może uda sie przygarnąć zestawik 😀

  5. Jak olej cieknie, znaczy że jest. Jako klient nie wyobrażam siebie sytuacji, że daje części kupione w internecie i niby mają pasować. Rozumiem obie strony, ale niech się warsztat martwi częściami w razie reklamacji… Jak byście się nie chcieli dogadać z klientem i skasowali go za wyciąganie rozrządu 3 razy, to odechciało by mu się tak kombinować.

  6. Siema śledzę twoje konto od długiego czasu już i ciągle czekam na nowe odcinki tak ciekawie nagrywasz motywujesz
    dajesz inspiracje do działania w swoim garażu a za tym przekazujesz mega dużo wiedzy tak dalej czekam na następne odcinki :))))

  7. To,SUPER;)bo inni nie byliby tacy mili dla klienta.Ale niestety oszczędność robi swoje. Nawet nie zawsze chociaż większośći drogi zamiennik nie musi być dobry,warto zobaczyć jak wygląda. A warsztat ma inne uklady z hurtownią. A my zjadacze chleba nie zawsze wiemy wszystko. Teraz internet ma tyle bubli nawet hurtownie i ich katalogi są nie trafne,wiem coś o tym. Jak naprawiam auto żony czy swoje,to jest galimatias niestety, auto z końcówki serii to kłopoty z dobieraniem częśći. Dlatego współczuje gdy ktoś ma V bo koszty są ogromne napraw i remontów. I tak was podziwiam żę dajecie radę złożyć z paru jeden działający, a nie kupować kolejne sztuki, bo ktoś nie chce tego robić bo może nie potrafi,lub nie umie zweryfikować danej cześći,tylko wymiana po koleii aż się uda. Szkoda że nie ma takich mechaników bliżej jak WY,bo przejechałem się na serwisie i na zwyklych mechanikach. Aż by wam włosy stanęły gdybym napisał jak u mnie w okolicy mechanicy robią. Szacun za waszą robotę i uczciwość wobec klijenta i dbanie o szczegóły. Powodzenia;))

  8. Witam oglądam ciebie może poraz trzeci ale bardzo dobra robota.. 😉 z częściami zgadzam się a w szczególności to jak mają olej z Castoramy 🤣 fachowa naprawa jestem pełen zachwytu myślałem że tylko ja podmieniam części używane i je rozkręcam weryfikuje i częściowo naprawiam i wymieniam 🦾szacunek za twoją pracę jeszcze raz i stracone godziny przy samochodach które są trudne… Może dużo powiedziałem poprostu bardziej skomplikowane i za razem zaniedbane.. czekam na więcej twoich filmów . Ps wpadłem na twojego wloga po przez Krzysia laboranta 😅 a że macie czas na nagrywanie szacunek ja nie potrafił bym chyba 🤪🤣

  9. Witam serdecznie .powiem że z tymi częściami to racja przyznaje ale co takie ceny teraz to ludzie chcą ciąć koszta .robota naprawdę łapka leci już na wejściu pozd

  10. Ładna ta a8 d4, koszty utrzymania też spore. Widzę że wygrywają krótkie komentarz 😂 Roboty każdy mechanik ma tyle że szok, trzeba kochać tą pracę żeby się nie wypalić….

  11. Powiem Panu jak to wygląda ze strony Klienta. Jeszcze nigdy nie otrzymałem do faktury zestawienia kosztów użytych części z naniesionym rabatem. Sam, robiąc niewielkie w sumie zakupy, mam w dwóch hurtowniach motoryzacyjnych rabaty po 10% to jakie muszą mieć zakłady zajmujące się mechaniką? Co najmniej 2x takie? Dlatego zazwyczaj jak już wstawiałem do jakiegoś warsztatu samochód to od razu pytam, czy podzielimy się rabatem na części zamienne, czy mam przywozić swoje. Od dłuższego czasu mam dwa ulubione warsztaty, gdzie już nawet nie pytam, tylko jestem dogadany, że rabatem się dzielimy pół na pół. Mechanik zarobi na roboczogodzinie i trochę na częściach a i ja jestem trochę zarobiony i nie muszę za nimi "latać" po hurtowniach. Win/Win

  12. Powodem kupowania części we własnym zakresie jest zwykła przebitka około 20% u mechaników przynajmniej u tych u których serwisuje auto. Z tego co słyszałem mechanicy maja w podobnym wymiarze zniżkę na te części. Sam zamawiam wszystkie części na Allegro bo w skali roku mam ponad 1 k oszczędności.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do nas