Youtube Wymiana Klocków Hamulcowych, Czy można klasycznie wkręcić jak przy manualny ręcznym. Chciałbym wymienić sam tarcze i klocki z tyłu lu z przodu, lepiej zadzwoń do naszego mechanika samochodowego
Wymiana klocków przednich i tylnych w samochodach osobowych,
Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych Warszawa
Related
20 thoughts on “BMW E46 Hamulce #4 – wymiana tarcz i klocków przód”
Ja nwm jak ty jeździsz i ile ale ja wymieniam tarcze raz w roku klocki 2 razy
Filmik ma już trochę lat ale jest mega pomocny, jutro zabieram za tą robotę 🙂 Przy ostatniej wymianie wierciłem hexy 30 minut więc teraz już zamówiłem nowe. Mam pytanie odnośnie tej uszczelki wewnętrznej tłoczka. Ta którą mam w zestawie jest o 5 mm większa od tłoczka tak ma być czy lepiej uchronić starą?
Ta śrubka trzymająca tarczę ma dość kluczowe znaczenie. Raz że ułatwia montaż koła, ustabilizowana tarcza nie zasłania otworów na śruby koła. Dwa i to dużo ważniejsze, podczas zmiany koła np. z zimowych na letnie, między poluzowaną tarczę a piastę może wlecieć syf w postaci piasku lub rdzawych strupów i będą koła bić.
Z pomocą tego materiału pierwszy raz w życiu wymieniłem samodzielnie tarcze i klocki w swoim aucie. Poprzednia osoba która wymieniała hamulce nie żałowała smaru miedzianego – nie wiem czy to dobrze czy nie ale dzięki temu każda śruba puściła bez problemu i wymiana poszła gładko.
Witam, Może i nie jest Pan ( Jak sam pan stwierdził) profesjonalnym mechanikiem , ale wiedze posiada pan większą niż niejeden PROFESJONALNY mechanik 😉 Pozdrawiam i życzę samych sukcesów 🙂
Prowadnice smaruje i nawet jak maluje prowadnice to powieszchnie robocza ścieram z farby do metalu . Prawda jest taka że raz w roku warto ściągnąć zaciski i poczyscic posmarować jarzma i poskładać . Gdy prowadnice działają poprawnie klocki ładnie równo się zużywają .
Ja nwm jak ty jeździsz i ile ale ja wymieniam tarcze raz w roku klocki 2 razy
Filmik ma już trochę lat ale jest mega pomocny, jutro zabieram za tą robotę 🙂 Przy ostatniej wymianie wierciłem hexy 30 minut więc teraz już zamówiłem nowe. Mam pytanie odnośnie tej uszczelki wewnętrznej tłoczka. Ta którą mam w zestawie jest o 5 mm większa od tłoczka tak ma być czy lepiej uchronić starą?
Kolego sympatyczny prowadnice TRZEBA smarować , służy do tego specjalny smar dedykowany do tego celu ( ceramiczny).
Na takie HEXy z powodzeniem nabijasz większe Torxy i spokojnie się odkręcają 😉
Tylko musisz mieć NASADKI a nie gównolit.
Skoro tarcza do wymiany to mogłeś tą śrubę naciąć flexem, i elegancko odkręcić
jak wymienić tą osłone od hamulców z przedu panie scghost?
a wbicie torxa nie wchodziło w grę przy próbie wykręcenia problematycznej śruby?
Ta śrubka trzymająca tarczę ma dość kluczowe znaczenie. Raz że ułatwia montaż koła, ustabilizowana tarcza nie zasłania otworów na śruby koła. Dwa i to dużo ważniejsze, podczas zmiany koła np. z zimowych na letnie, między poluzowaną tarczę a piastę może wlecieć syf w postaci piasku lub rdzawych strupów i będą koła bić.
Z pomocą tego materiału pierwszy raz w życiu wymieniłem samodzielnie tarcze i klocki w swoim aucie. Poprzednia osoba która wymieniała hamulce nie żałowała smaru miedzianego – nie wiem czy to dobrze czy nie ale dzięki temu każda śruba puściła bez problemu i wymiana poszła gładko.
W jarzmie nie maluje się bieżni klocka jak dostanie temperatury klocki będą stały .
Dzięki
👍👍👍👍🙂💪
Witam, Może i nie jest Pan ( Jak sam pan stwierdził) profesjonalnym mechanikiem , ale wiedze posiada pan większą niż niejeden PROFESJONALNY mechanik 😉 Pozdrawiam i życzę samych sukcesów 🙂
Chwileczke. Od kiedy nie smaruje się prowadnic w zacisku hamulcowym?
wykretaki – tanie i skuteczne
Ta srubka ma za zadanie nie wpuszczać brudu przy zmianie koła pozdrawiam.
Ja wale młotkiem jak ty w drugiej tarczy a potem z pneumata . I nigdy nie mam problemu z tymi śrubkami.
Ja nie smaruje piasty . Czyszczę z rdzy i tyle. Wydaje mi się to bez sensu.
Prowadnice smaruje i nawet jak maluje prowadnice to powieszchnie robocza ścieram z farby do metalu . Prawda jest taka że raz w roku warto ściągnąć zaciski i poczyscic posmarować jarzma i poskładać . Gdy prowadnice działają poprawnie klocki ładnie równo się zużywają .
Kupić jakiś ścisk stolarski i wcisnąć tłoczek.Wciskac trzonkiem młotka nie proponuje bo kantuje tłoczek czasami napierając nie robi na tłoczek.